Domáce úlohy

 
13.6. MAT: PZ str.64/1, 2, 4; opakovať matematiku, zajtra píšeme výstupný test; 
10.6.: SJL: prefotený papier zo štvrtka, druhú stranu, v pondelok píšeme koncoročnú previerku, 
9.6. SJL: prefotený papier; MAT: príklady v učebici, ktoré sme nerobili;
8.6. SJL: prefotený papier;
7.6. SJL: prefotený paier, príprava na výstupné testy (pozri oznamy)
6.6. MAT: 40/6 dokončiť v školskom;
3.6. MAT: 61/57,58;
2.6. MAT: 37/20; PDA: učiť sa pomocou kartičiek stromy;
31.5. SJL: 111/10;
30.5. SJL: 110/7 c);
27.5. MAT: 60/ 52, 53; PDA: 39/5,6;
26.5. SJL: prefotený papier;
25.5. SJL: 109/14
24.5. SJL: prefotený papier;    
23.5. SJL: 109/ slniečko; MAT: nosiť pravítko a zastrúhanú ceruzku!
19.5. MAT: 60/50, 51; PDA: naučiť sa pomocou kartičiek stromy;
18.5. MAT: 36/18;
17.5. SJL: 106/4, len dokončiť, mnohí odovzdali v škole;
16.5. MAT: ústne 36/14-16, písomne 36/17, Čít.: 100-101 (2x) 
13.5. Nebola som v škole, pravdepodobne dokomčiť v MAT: PZ str.53, PDA: nalepiť obrázky zvierat;
12.5. Čít. 49/1 (len kto nemal), aj PZ str.56/3 (kto nemal)
11.5. SJL: PZ 56/3;  MAT: uč.36/11;
10.5. SJL: napísať list spolužiakovi/čke, zalepiť do obálky, nalepiť známku a poslať (do konca týždňa)
9.5. SJL: 104/ slniečko, PZ str. 48/4,5 a 49/1;
6.5. MAT: 36/10;
5.5. MAT: 36/9, niektorí ešte napísať pohľadnicu a poslať, PDA: pozor, postrihať prílohu D, najskôr ju podlepiť výkresom, podpísať iniciálkami;
4.5. MAT: 35/7;
3.5. SJL: 100/3, zopakovať vety od str.90-101, hlavne str.97;
2.5. MAT: 35/6;
 
29.4. MAT: 35/5; PDA: príloha D, podlepiť a potom postrihať, podúísať iniciálkami;
28.4. SJL: napísať pohľadnicu spolužiakovi, spolužiačke, Čít. dokončiť čitateľský denník, nakresliť ilustráciu, VLA: prebehnúť otázky na str. 47;
27.4. MAT: PZ str.41/5 a lienku, pozrite a precvičte si GEO!;  
26.4. SJL: 101/8 a,b; báseň str.90, veľa detí neodpovedalo (väčšina), nechávajú si to na posledný deň!!!
25.4. SJL: 100/1 a,b;  MAT: PZ 41/4 a 3 prepočítať, zistiť, kde je viac. medzi tým netreba robiť;
21.4. SJL: 99/14, MAT: PZ str.38, 39 - lienku, VLA: 10 vecí napísať a knim ŽP, NP, ĽV - vysvsetlenie v malej písanke VLA;
20.4. SJL: PZ str.51/4,5, báseň z Čít. naspamäť;
19.4. SJL: báseň naspamäť, prevcičiť reťazové príklady a pyramídy!, skontrolovať či majú MAT: 29/12 a PDA príloha B, spraviť kartičky!
18.4. SJL: 96/13; MAT: 29/12;
15.4. MAT: PZ str.35 dokončiť; PDA príloha B;
14.4. TaM str.26;
13.4. SJL: 95/7;
12.4. asi im pani učiteľka Čížová nedá, možno niečo dokončiť;
11.4. SJL: TaM str. 25;  MAT: PZ str. 33/4, vyskúšať si doma robiť z postrihaných geometrických útvarov;
8.4. SJL: TaM str 24;
7.4. SJL: TaM str.23;
6.4. SJL: PZ str.48;  MAT: PZ zo strany geometrie podlepiť, vystrihnúť a dať do obálky (krabičky, sáčika) tvary, budeme z nich skladať útvary, sú potrebné na ďalších stranách v geometrii;
5.4. SJL: PZ str.47;
4.4. SJL: napísať svoju adresu do SJL-D, podľa SJL-Š a naučiť sa ju naspamäť povedať, ale aj napísať;
1.4. Nemajú d.ú., majú čítať !
31.3. SJL: v školskom zošite dokončiť 83/6;
30.3. SJL: 83/4; podokončovať pracovné zošity, tí čo boli chorí;
23.3. SJL: 83/1,2; niektorí nemajú stále projekt na prírodovedu - druhy vetra!
22.3. SJL: Napíš 5 viet, spočítaj v nich slová a napíš za každou vetou počet!
21.3. SJL: Napíš 10 dvojslabičných slov a 5 trojslabičných;
18.3. MAT: 29/14;
17.3. SJL: 80/ slniečko;
16.3. MAT: Uč.29/13;
15.3. majú čítať rozprávky a zapisovať do čitateľskej knižky; 
14.3. SJL: 78/5 a,b;  MAT: 29/12;
10.3. SJL: TaM str.21, MAT: uč. 29/10;      11.3. SJL: TaM str.22; 
9.3. SJL: PZ str.41;
8.3. SJL: PZ str.40;
7.3. SJL: 71/22;
4.3. MAT: 28/3;  PDA: 26/4;
3.3. MAT: uč. 28/2; Čít.: 68-69;
2.3. SJL: TaM str.20;  MAT: uč. 27/22;
1.3. SJL: TaM str.19;
29.2. SJL: TaM str.18;   MAT: uč.27/18;
19.2. Prefotený papier na jarné prázdniny, poslala som ho všetkým chorým deťom po spulužiakoch;
18.2. SJL: TaM 17;  MAT: PZ 11/1;
17.2 SJL: 69/5;  MAT: uč.str.27/17;
16.2. SJL: TaM str.16;
15.2. SJL: 66/6 a,b;  MAT: uč.26/13, prečítať 6 príkladov napísaných slovom, napísať do zošita číslami a vypočítať!
12.2.  MAT: PZ 8/2, 3, 3 aj košíky;  PDA: PZ 23/Hore otázka, cv.1;
11.2. SJL: TaM dokončiť túto stranu;   MAT: uč. 25/10;
10.2. MAT: 25/9;   SJL: 65/7; 
9.2. SJL: TaM str.13;
8.2. SJL: TaM str. 12;  MAT: str.25/10;
5.2. MAT: uč. 25/2; Čít.: báseň naspamäť;
4.2. SJL: TaM str.11, slová s "ly, lý" naspamäť;  MAT: PZ str.3/2; Čít.: báseň naspamäť;
3.2. SJL: TaM str.9;  MAT: v novom pracovnom zošite str.2/1, nie celú stranu;
2.2. SJL: TaM (Tvrdé a mäkké slebiky) str.7
29.1. Domáce úlohy nemajú!
28.1. SJL: v novej písanke" Tvrdé a mäkké slabiky" celú str. 5; 
27.1. SJL: v novej písanke" Tvrdé a mäkké slabiky" celú str. 4;
26.1. SJL: v novej písanke "Tvrdé a mäkké slabiky" celú str. 3;
25.1. MAT: PZ 67/1,2; precvičte si takéto príklady, lebo budeme písať päťminútovku z nich budúci týždeň. 18-6= rozdelíme 6 tak, že hľadáme kamaráta k osmičke do 10, čiže kamarát osmičky je 2, tak 6 rozdelím na 2 a 4, precvičte to s nimi!
22.1. nemali domáce úlohy;
21.1. SJL: 61/5 dokončiť v šk.zošite; MAT: 19/6 dokončiť v školském zošite;
20.1. SJL: 60/7 a,b;
19.1. SJL: 60/6;
18.1. MAT: 18/4;
15.1. Zopakovať SJL, samohlásky a dvojhlásky a rozlišovacie znamienka. Budú krúžkovať krátke a dlhé samohlásky, prepisovať vetu, dopĺňať slovo do vety, rátať slová vo vete, rátať vety v texte;
14.1.SJL: 59/slniečko dolu;
13.1. MAT: 18/3;
12.1. SJL: 57/4;
11.1. MAT: PZ str.61, dolu lienka; čítať str.50;
17.12. SJL: 55/14, kto nedokončil PZ str.27/4,5;
16.12. MAT: 18/2;
15.12. SJL: PZ str.26;
14.12. MAT: 16/6; 
11.12. MAT: uč.16/5,  PDA: nalepiť 5 obrázkov a napísať, či je to živá príroda alebo neživá príroda;
10.12. MAT: geometria G 9/1,2; skúste s nimi trochu porysovať priamky a úsečky, lebo robia moc hrubé čiary, potom čiary sú krivé pravítko sa im pohne), radi rysujú, tak nech sú zručnejší;
9.12. MAT uč.16/2; Zabudla som si do knihy poznačiť, že už to robili, to sa mi ešte nestalo. 
8.12.  SJL: 49/4;
7.12. SJL: 48/4;   báseň naspamäť do 17.12. z čítanky na str. 44;
4.12. Písomné úlohy nie sú, dostali prefotený papier môžu spraviť prvú stranu;
3.12. MAT: 16/2;
2.12. MAT: 16/24;
1.12. SJL: 45/11;
 
30.11. SJL: 45/7, mali by viac čítať, mnohí čítajú sabo!!! Budem známkovať čítanie neznámeho textu!
27.11.  MAT:  PZ str.51/3 a lienka, ;podpísať sranu 49;
26.11.  SJL: 43/ linka s jednou bodkou;
25.11. Čít.: čítať z čítanky str.36, PZ str. 18 - dokončiť, kto nestihol, 19/1,2;
24.11. SJL: 42/7;
23.11. SJL: 42/4, vedieť rozdelenie na hlásky: samohlásky, spoluhlásky, dvojhlásky, potom rozdelenie samohlások na dlhé a krátke a vedieť ich vymenovať, bude na to malá písomka;
20.11. Písomné nemajú;
19.11. SJL: 41/3, doučiť sa báseň alebo povesť naspamäť;
18.11. SJL: 40/7; niektorí prefotený papier z písania (ak chýbali); naučiť sa naspamäť báseň alebo text;
13.11. SJL: dopísať list Ježiškovi, na prefotenom papieri, Čít.: čítať si prefotený papier- báseň, alebo text, ktorý dostali;
12.11.SJL: 39/3 a;
11.11.SJL: 38/3;
10.11. Nemajú! Môžu si zopakovať vlastivedu na štvrtok!
9.11. MAT: uč.11/8;
6.11. MAT: 11/7;
5.11. SJL: 35/4; zopakovať prírodovedu;
4.11. Precvičovať: spočítaj slová vo vete, na slabiky, na hlásky, Pozrite si tvary písmen (veľké a malé-písané)
3.11. SJL: len dokončiť, kto nestihol doma, precvičovať na previerky (pozri "oznamy"), diktáty, slovné úlohy z matematiky;
2.11. SJL: str.34/ lienka s 1.bodkou, vety len 3;
28.10. SJL: 33/10;   MAT: 10/5;
26.10.  SJL: 32/6,   MAT: 10/3 (posledné 3 stĺpce)
23.0. SJL: prefotený papier, nech ho robia sami, PDA: vylisovať 2 listy, nalepiť do PZ a do malého zošita - zeleninu;
22.10. MAT: v malom zošite pyramídy; Čít. 26-27;
21.10. SJL: uč.31/8,   MAT: v PZ str.32/3 (pyramídy - sčítacie, odčítacie, v malom zošite MAT-Š majú vysvetlené;
20.10. SJL: 29/9;
19.10. SJL: 27/ lienka s 2. bodkami; čítať
16.10. MAT: 9/5, 6; PDA: nalepiť obrázky ovocia, tak na pol strany;
15.10. SJL: 27/5; čítať!!!
14.10. MAT: v PZ (brali ho domov, nechali v škole učebnicu), PZ str.26 - dokončiť;
13.10. SJL: 20/7 a lienka s 1.bodkou;
12.10. SJL: 20/6;
9.10. MAT: 7/8;
8.10. MAT: uč. 7/7 ďalšie 2 stĺpce;
7.10. MAT: uč. 7/7 (2 stĺ.), Čít. PZ str.8/A;
6.10. SJL: 17/14;
5.10. SJL: 16/ lienka s 2.bodkami, Čít. str.14 -2X;
 
17.9. SJL: 9/8;
16.9. MAT: PZ 8/2;
14.9. MAT: 3/8,10; Čít.: báseň naspamäť "Škola"
11.9. MAT: uč. str2/3,5;
10.9.SJL: uč. 6/4;
9.9. SJL: PZ str 2 dokončiť; naspamäť báseň "Škola"
8.9. SJL: 2/1;
7.9. MAT: PZ str.1/ dolu vagóny, obaliť PZ a v stredu prinieť do školy;
3.9. Čo si majú priniesť v piatok majú v slovníčku a v "oznamoch" na tejto stránke!
 
Prvý týždeň 3.9.-4.9. domáce úlohy ešte nebudú! Tento týždeň si pripravíme zošity, ktoré im nepodpisujte. Už nebudú mať v druhom ročníku čísla a žiaci nevedia čítať písmo rodičov. 
V slovníku budú mať napísané koľko zošitov a akých majú priniesť do školy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Č - Čítanka,          P - písanie,                  M -matematika (PZ-pracovný zošit,  Č-Čísielko)

 

15.6. Č: z rozprávkovej knihy, Č - 52-55;  P: Č 52/4;

12.6. Č 52-53;    P: Č str.52/2 (prepísať báseň-február) zošit margarétka;

11.6. Č: 51, dolu farebne vyznačiť vety o ročných obdobiach;

10.6. M: PZ 75/4, 5 a za okrajom, preopakovať slovné príklady; Č: 47-48;

9.6. Cvičné testy dokončiť zo SJL a MAT,preopakovať cvičenia, ktoré nemali dobre;  Č 44-47;

8.6. Č:42-43; 8.6. Výstupné testy budú v stredu a vo štvrtok, prvé hodiny;

5.6. nebola som v škole;

4.6. Č: 38-39;    M: PZ  73/4, len tí čo nestihli;

2.6. Č: 34 a 36;  M: v malom zošite;

29.5. Č 32-33;   P: prepis z čítanky str.33 (Zvonček)

Cvičenia, ktoré robíme na domácu sú prípravou na výstupný test z prvého ročníka, ktorý sa bude písať v čase od 8.6. - do 12.6.2015;

26.5. Č: 25-26;  P: v zošite nalepený papier;

25.5. Č: 24;    P: nalepené cvičenie v písanke;

22.5. P: nalepené cvičenie, Č: 22-23;

21.5. Č: 20-21;  M: PZ 65;

20.5. Č: 18-19;  P: v čítanke str.19 dolu;  

19.5. Č: 16-17;   P: v malej písanke, skladanie správnej vety;

18.5. Č: 14;   P: Č 15 - celú stranu; ANJ: zopakovať miestnosti v dome;

15.5. P: v písanke, rozdeľ slová na slabiky;  čítanie z čítanky 12, 13;

14.5. P: v písanke, doplň samohlásky do slov; čítať z čítanky  9-10;

13.5. Písomná úloha nie je, čítať Č 6-8, ukázať a podpísať diktáty;

12.5. Č: str.4-5 (čítať), písať v malej písanke 3 slov, na slabiky;

11.5. Čítanka str.2-3;  Písanie: Čítanka str.2, hore 1.strofa=5 riadkov;

7.5. Š: 94-95, naspamäť báseň str. 95 do 13.5., P: 46-47;

6.5. Š: 91-93;

5.5.  Š:90;     P: 44 (4 riadky);

4.5.  Š: 88;    M: 49 - dokončiť stranu;

30.4. Š: 87;   P: 40;

29.4. Š: 86;   P: 36;

28.4. Š: 35;   P: 35;

27.4. P: 32;    Č: rozprávková kniha alebo detský časopis;

24.4. Š:82-83; M: prefotené slovné úlohy;  P: Môžem pomôcť zachrániť Zem ... Dať podpísať slovník!!!

22.4. Š: 79-81; písomné úlohy nie sú, môžete im nadiktovať diktát ( 2 vety), alebo dať niečo opisovať do cvičného zošita)

21.4. Š: 77-78;    P: 29;

20.4. M: 39 -dokončiť za okrajom, 40 celá strana;

17.4. Š: 75;   P:27;

16.4. Š: 75    P: 25;

15.4. Š:74; písomná d.ú. nie je! Zajtra píšeme 3/4 ročnú previerku z matematiky;

14.4. Š: 74;  M: PZ str. 37/2, 3, za okrajom;

13.4. P: 21, cwlú stranu;

10.4. P:19; Š:72-73;

9.4. P:18;

31.3. Š: 65-66;  P:13;

30.3. Š: 10 dokončiť, 11;

25.3. Š: 62-63, naspamäť báseň Podbeľ str. 63 do 1.4. ;

24.3. P: 3;

23.3, P: 47; M: 28;

20.3. P:45;

19.3. P: 44, Š: 57;

18.3. Š: 55, písomná d.ú. nie je; Mali by doma skladať slová zo slabík (máte kartičky), ale nie že dieťa hľadavá vo všetkých, to je veľké množstvo. vy nájdite 3-4- slová a len tie porozkladajte a nech hľadá slová. potom môžete pridať 4-6 slov. keď im to nejde, tak skúste 3. slabičné slovo (len jedno), rozhádžte slabiky a nech zloží, len to jedno slovo. Najskôr ho skúšajte teda po jednom slove a pridávajte. určite sa v tom zlepšia.  VIAC ČÍTAŤ - všetci !!! Prvý a druhý ročník je hlavne o čítaní, jeho naučenie a zdokonalenie, zrýchlenie. Takže sa Vám bude zdať, že stále majú čítať, ale áno!!! Každodenný trénig im veľa pomáha!!!

Už by nemali opakovať slová. Čítame hneď slabiky a neopakujeme slovo. Nesmú si čítať potichu!!!

17.3. Š: 54;     M: 25 dokončiť za okrajom;

16.3. P:38, dolu slová na písmenko "ž"

13.3. Š: 52;           P: 35, dolu slová s písmenom "F"

12.3. Š: 50-51;    P:36 

11.3.. Š: 47-49, písomná d.ú. nie je, môžete im dať diktát;

10.3. Š: 46;  P: 29 celú stranu; 

9.3.    Š: opakovanie,  M: PZ 19/ 2-5;

Jarné prázdniny: prefotený papier, 2 diktáty do diktátových zošitov (rozdala som ich domov). Potom dobrovoľná dom.úloha, pre tých, ktorí budú mať čas "Deň ľudovej rozprávky" - dostanú známku!!!

27.2. P: 24, Š: 44-45;

16.2. Š: 32-33;   P:47;

13.2. Š: 33;  prefotený papier;

12.2.  Úlohy nie sú, treba sa učiť článok na recitáciu!

11.2. Š: 30-32, 32 len po článok;  Písomná d.úl. nie je,zošity z písania sú u mňa na kontrole)

10.2. Š: 28-29, P: 40, tri vety;

9.2. Š: 26-27; P:37;

6.2. Š:23-25;    P:34; dostali aj text alebo báseň, ktorý sa majú naučiť naspamäť, nakoľko niektoré školské kolá recitačných súťaží musia absolvovať aj prváci!  Ak budú vedieť skôr, môžu sa prihlásiť. V škole nebudem prítomná od 17.2.do 20.2.

5.2. Š: 20-22;   P: 35, dolu 4 riadky. Veľké "R" budeme zajtra preberať!

4.2. Š: 18-19; môžete im dať diktát, alebo prepis;

3.2. P: 20, Š:16-17;

29.1. Š:14-15;    M:PZ 79-80;  P: nemáme, dokoncili sme v škole "C";

28.1. Domáce úlohy nedostali, majú čítať!

27.1. Š:12; P: 13, dolu 4 riadky slov s písmenom "C"

26.1. Oprava:MAT: Č 27, nie 17; Š: 9-10; 

23.1.

Š:6,8;         P:8, dokončiť 4 riadky hore;   PDA: vedieť čo všetko potrebuje izbová rastlina;

22.. Š6-7;   P: 7, napísať na voľné riadky slová s novým písmenom "d;"

20.1.

Š: 2-4;  M: Č str.25;

19.1. Š:4;  P4

16.1.

Prefotený papier, na ktorom je matematika aj slovenský jazyk.

15.1. Š: 2;   P: 46-47;

14.1. Š: 95

13.1. Š: 94;   P:43;

12.1. P: str.40 (4 vety odpísať)

9.1. P str.39, hore 4 riadky;

 

22.12. - 7.1.2015 = vianočná domáca úloha do nového zošita, ktorý som im rozdala a v ňom je priložený prefotený papier s domácimi úlohami na pracovné dni počas prázdnin. Myslím, že všetci chápete, že prváci nemôžu 3 týždne nečítať a nepísať, inak by Vaša aj moja námaha, ktorú sme vynaložili pri čítaní a písaní, vyšla nazmar. Po prázdninách 12.1.-15.1.2015 nás čakajú polročné previerky, ktoré sú dôležité pri uzatváraní polročných známok. Musíme byť preto dobre pripravení. V druhom ročníku to bude oveľa ľahšie, uvidíte!!! 

 

19.12. M: 64;

18.12. M: 63;

17.12. M: 62;

16.12. M: PZ str.60/1,2,5;

15.12.

M: PZ str.58 -celá;   Š:86-87;°

12.12.

P:29;  Š: 86;

11.12.

M: PZ 56-celú stranu

9.12.

P: 21. prvé 4 riadky;     Š: 83;

8.12.

Š: 81-82;            P:17, celú stranu;    VYV: niektorí majú dokončiť snehuliakov;

4.12.

Š: 79-80;            P: 14, 15;   vystrihnúť snehuliaka a vymaľovať ho!

3.12.

Písomná domáca úloha nie je! Písanky z písania ostali u mňa. Prečítať všetky strany s "J" aj prefotený papier!

2.12.

P: 4 (4 riadky)

1.12.

P: 3 (4 riadky)

28.11.

P:prefotený paier,   čítať - prefotený paier;

27.11.

P: 46 -celú stranu v písaní,     Š:72-74

26.11.

V stredu nemáme písomné domáce úlohy (občas-áno, keď nestíhame s učivom). Čítať strany 72-73, môžete im dať prepísať vetu zo šlabikára, alebo diktát;

25.11.

M: prefotený papier -celú stranu,  Š:72;

24.11.

HUV: v zošite;

21.11.

P: 40 (napíásať 3 vety -podriadok)   Š: 69-70, roztrihať si kartičky a trénovať aj skladanie slov!

20.11.

P: 39/4 riadky hore;

19.11.

Š: 67;          P: môžete im dať prepisovať tlačený text na písaný;

18.11.

P:Prepisovať z tlačeného textu na písaný do predlohového zošitu z Šlabikáre str.64! Takáto úloha bude aj na štvrťročnej previerke!

14.11.

P: 32, v utorok píšeme štvrťročnú previerku zo slovenského jazyka a v stredu z matematiky!

13.11.

P: 30;                Š:64

12.11.

Š: 62-63, môžete im dať diktát (3 slabiky a 3 slová)

11.11.

M: Č 14;   Š: čítať strany 59-62, preto nejdem s deťmi ďalej, lebo si to potrebujú zafixovať! Čiže máte to s nimi čítať dookola! Mnohí robíte chybu, že nečítate denne (aj cez voľno 10 minút) a myslíte si, že veď toto sme už čítali a nečítate to s nimi. Deti si to potrebujú dostať do očí, zafixovať si. Vám keď niekto ukáže písmeno, nerozmýšľate  aké je, lebo ho hneď poznáte-viete. Prváci majú práve toto najviac precvičovať, aby vedeli čo najlepšie čítať. Tak preto niekedy nejdeme ďalej a čítame to isté, lebo nemôžeme naraz nabrať veľké množstvo písmen a deťom s začnú pliesť. Zajtra už ideme na vV.

10.11.

P:19;

7.11.

P: 21, celú stranu, prepis z tlačeného na písané písmo;

6.11.

M: Č 12, dokončiť celú stranu;

5.11.

Š: 58 čítať lopakta -lo,  lavica-la,   59 prvá slabika, druhá slabika, potom celé slovo povedať. Venovať sa len čítaniu!!!

4.11.

Š: 57, poriadne naučiť čítať slabiky s písmenom L, toľko ich opakovať dnes ale aj ďalšie dni, že sa pozrú na slabiku a vedia ju hneď, je to zraková pamäť, ktorá sa im začína rozvíjať a musíme ju cvičiť, pravidelne. Preto hovorím, že cvičiť treba denne, netreba dlho 10-15 minút aj cez voľné dni. Prvý ročník je taký náročný na čas s deťmi strávený nad úlohami, je to základ pre ďalšie roky učenia. Pravidelnosť!!!

P: až strana 18, hore slová s malým "l". Zajtra sa naučíme  veľké "L" a v zošite sa vrátime. Tento týždeň budeme čítať len "L", budúci týždeň už pribudne "V", preto treba skutočne venovať čítaniu dostatočnú pozornosť, lebo sa im môžu začať mýliť písmenká.

Podpíšte diktát a aspom 2x do týždňa im dávajte aj doma diktát. Už aj slabiky a slová. Slabiky diktujem : malá slabika "ma", veľká slabiky "Mí", potom ľahšie slová.

3.11.

Š: 56     P:11 dokončiť;

28.10.

Š: cez prázdniny, každý deň 10 minú čítať slabiky a slová (viac o čítaní v "OZNAMY)

P: 9,

Aj doma im môžete dať prepisovať do cvičného zošita slabiky a nové slová, čo sme sa učili. Pre nich bude v prvom ročníku okrem diktátu aj veľmi ťažké prepis tlačeného písma na písané. To môžu doma občas trénovať. Stačí 4-5 slov, alebo jednu vetu zo šlabikára. Ono stačí denne 15-20 minút venovať prvákovi a výsledky sa dostavia. Vopred Vám vravím, pravidelne, denne trošku je pre deti viac, ako raz za 3-4 dni (myslím cez prázdniny, alebo keď sú chorý) Cez voľný deň stačí si nájsť 10 minút, len na to nezabudnúť.

27.10.

Š: 53                     P: 7 (hore 4 riadky, pozor písané slabiky, je to naznačené v prvom riadku slabikou "Ma";

24.10.

Š: 50-52, dostali báseň naspamäť (stačí ju vedieť ajpo prázdninách)   P: 5 (dolu 4 riadky)

23.10.

P: 4 (dolu 4 riadky), trénujte správne držanie pera, nech netlačia, nesmú písať pomaly, aby neboli machule , ale ani rýchlo, lebo sa im potom nedaria pekné tvary. Trénujte aj diktát a dokola slabiky so spoluhláskou "M".

22.10.

Š: precvičovať slabiky. Ktoré deti dobre poznajú písmenká : a, i, e, u, o - tak tým to ide lepšie. Tie deti, ktoré si nevedia rýchlo spomenúť na písmeno, nevedia potom ani slabiku. Preto neustále opakujte skúšajte ich aj samohlásky.

Písomná d.ú. nie je! Priniesli domov na podpis diktát, môžete im skúsiť diktovať, aby sa v tom zdokonalili, lebo postupne budeme mať na diktáte aj slabiky.

21.10.

Š: 50, začíname naozaj čítať, trénovať spojenie hlásky "M" so samohláskami, hovoriť s deťmi nahlas!

M: Č-7 (5 riadkov)

20.10.

Š: 48;     P: 39  (hore 4 riadky)

17.10.

Š: 45-47 - vedieť povedať obrázky po písmenkách;    P: 37 - dolu 4 riadky;

16.10.

Nemali sme, bol Deň zdravej výživy!

15.10.

Š: kresliť str.45 dolu;    Č: 2 (hore 2 riadky- dvojky)

14.10.

P: 35 hore 4 riadky;      MAT-Č: 3 -3 riadky,          Š:42-43;

13.10.

P: 31 hore 4 riadky;     Č: str.1- 3 riadky jednotiek;

10.10.

Š: 40;     P:30;

9.10.

Š: 39,   P: 29 hore 4 riadky;    M: 24 za okrajom;

8.10.

Š: str.38 čítať, hore v kartičke: malé tlačené O, veľké tlačené O, malé písané O, veľké písané O, potom slová Olinka -O, okuliare-O, balón - Ó, potom ukázať aj iné známe písmená v slovách;

7.10.

Š: str.36-37, na týchto stranách im ukazujte písmená rozhádzano, žiak musí poznať písmená na prvý pohľad, musí ich mať zafixované;        P:19, hore 4 riadky;

6.10.

P: 17, hore 4 riadky;     M: 22/2 (len cvičenie 2)     Š: vedieť čítať 3 písmená, musia ich rozoznať, nemýliť sa a nehádať.

3.10.

Š: 29-34;     P:12 hore 4 riadky;

2.10.

Š: čítať str.15,     P: str.12  (hore len 4 riadky), nerobte nič viac, úlohy sú označené hviezdičkou!

1.10. písomné úlohy nie sú, len čítať;

30.9.

P: str.9, dolu 4 riadky;

Š: str.28;

29.9.

Š: str.26;

M: v malom zošite 3 riadky označené hviezdičkou;

26.9.

P: str.6 - 4 riadky;

25.9.

P: str.4, dolu 4 riadky;

Š: čítať str.24;

24.9. Nebudem v škole, nemajú d.ú., len ak by v skole nestihli;

23.9.

Š: str.18-19, zopakovať podľa popisu k cvičeniu;

P: str.45, oznámkujem slzičky známkou;

22.9.

P: str.44; cvičiť slzičku do cvičného zošita;

M: str.11/1 vyfarbiť obrázok;

19.9.

P: str.39 (2riadky), str40-41;

Š: str14-15, hovoriť vety, rátať slová vo vete;

18.9.

P:str.37;

17.9.

P : str.33 (4 riadky, str.32 -nie)

16.9.

P : str.27 (4 riadky)

12.9.

P : str.21 a 23

11.9.

Š : str.11

P : str.17, posledné 2 riadky;


Tvorba web stránok zdarma Webnode